Rezultati in učinki izobraževanja odraslih: priporočila za presojanje rezultatov in učinkov izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti ter izobraževalnih projektov
Opis
Avgusta 2016 smo na Andragoškem centru Slovenije v okviru ESS projekta Strokovna podpora področju pridobivanja temeljnih kompetenc 2016–2022, aktivnosti Sistemsko umeščanje in nadaljnji razvoj samoevalvacije v izobraževanju odraslih, izdali strokovno učno gradivo z naslovom Rezultati in učinki izobraževanja odraslih: priporočila za presojanje rezultatov in učinkov izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti ter izobraževalnih projektov. Avtorici strokovnega učnega gradiva v podporo strokovnemu delu na področju kakovosti izobraževanja odraslih sta Sonja Klemenčič in dr. Tanja Možina.Priporočila nam kot celota dajo vpogled v enega izmed možnih sistematičnih načinov spremljanja in vrednotenja rezultatov ter učinkov izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti in izobraževalnih projektov.
Publikacija vsebuje priporočila za organizacije, ki se ukvarjajo z izobraževanjem odraslih in izpeljujejo različne dejavnosti in/ali projekte, povezane z izobraževanjem odraslih in si želijo poglobiti svoje delo pri spremljanju in vrednotenju rezultatov ter učinkov svojega izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti in/ali projektov.
Organizacije lahko priporočila uporabijo in primerno oblikujejo za svoje potrebe. Predvidevamo, da bo večina tistih, ki bo upoštevala ta priporočila, želela spremeniti ali dopolniti le določeni način spremljanja in/ali vrednotenja rezultatov ter učinkov svojega dela. Ko ga bodo vpeljali v svojo prakso, bodo morebiti znova posegli po priporočilih in si izbrali nov razvojni izziv pri dopolnjevanju svojega notranjega sistema kakovosti.