Izobraževanje odraslih in svetovanje na daljavo med pandemijo
Opis
Ker smo se z začetkom pandemije v letu 2020 srečali z mnogimi vprašanji in imeli bolj malo odgovorov, se je pokazala potreba po globlji analizi dogajanja pri izvajanju izobraževanja odraslih na daljavo v času pandemije, ki naj bo osnova za snovanje potrebnih ukrepov v prihodnje.
Andragoški center Slovenije je v sodelovanju s sodelavci z Oddelka za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v Ljubljani že v letu 2020 zasnoval in izpeljal poglobljeno evalvacijo z naslovom Izkušnje z izvajanjem izobraževanja odraslih v času pandemije covida-19.
Že v tistem času smo pridobili dragocene informacije o tem, kaj se je na področju izobraževanja odraslih dogajalo v prvem obdobju po tem, ko je bila v Sloveniji razglašena pandemija. Takratna analiza nam je bila v pomoč, ko smo snovali in nadgrajevali priporočila ter usmeritve za krepitev kakovosti izobraževanja odraslih na daljavo. Takrat pa je bilo za poglobljene uvide praktikov še prezgodaj, zaradi različnih omejitev tudi še nismo vključili udeležencev. Na pobudo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport smo evalvacijo ponovno izpeljali v poletnih mesecih leta 2021. V tokratni evalvaciji smo se osredotočili tudi na vprašanja, kako je izvajanje izobraževanja odraslih na daljavo vplivalo na vključenost, uspešnost in kakovost znanja udeležencev.
Izidi izpeljane evalvacije so predstavljeni v publikaciji.
Andragoški center Slovenije je v sodelovanju s sodelavci z Oddelka za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v Ljubljani že v letu 2020 zasnoval in izpeljal poglobljeno evalvacijo z naslovom Izkušnje z izvajanjem izobraževanja odraslih v času pandemije covida-19.
Že v tistem času smo pridobili dragocene informacije o tem, kaj se je na področju izobraževanja odraslih dogajalo v prvem obdobju po tem, ko je bila v Sloveniji razglašena pandemija. Takratna analiza nam je bila v pomoč, ko smo snovali in nadgrajevali priporočila ter usmeritve za krepitev kakovosti izobraževanja odraslih na daljavo. Takrat pa je bilo za poglobljene uvide praktikov še prezgodaj, zaradi različnih omejitev tudi še nismo vključili udeležencev. Na pobudo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport smo evalvacijo ponovno izpeljali v poletnih mesecih leta 2021. V tokratni evalvaciji smo se osredotočili tudi na vprašanja, kako je izvajanje izobraževanja odraslih na daljavo vplivalo na vključenost, uspešnost in kakovost znanja udeležencev.
Izidi izpeljane evalvacije so predstavljeni v publikaciji.