Analiza pristopov oz. modelov kakovosti v javnih izobraževalnih organizacijah za odrasle
Opis
Raznolikost dela, ki ga opravljajo javne izobraževalne organizacije za odrasle - ljudske univerze, je povzročila, da se te srečujejo z različnimi pričakovanji in zahtevami, kako naj zagotavljajo kakovostne storitve. Na eni strani na njihovo dejavnost vpliva različna zakonodaja, ki ureja vprašanja kakovosti izobraževanja odraslih in dejavnosti, na drugi strani gre za različne modele oz. pristope h kakovosti, pa tudi za različna pričakovanja nosilcev različnih projektov oz. financerjev v zvezi s kakovostjo. Gradivo prikazuje kratko analizo stanja v zvezi s temi raznolikimi določbami, zahtevami in pričakovanji.Gradivo se osredotoča zgolj na ljudske univerze, ki so danes po ZIO-1 in izvedenih postopkih v skladu z njim nosilke javne službe v izobraževanju odraslih. Večina izobraževanja odraslih po ZIO-1 sicer ni javna služba, izjema je le program osnovne šole za odrasle. Res pa je, da veliko izobraževalne dejavnosti izvajajo s sofinanciranjem iz javnih sredstev, kar jih obvezuje, da izkazujejo odgovornost do izobraževanja odraslih tudi s sistematičnimi aktivnostmi za presojanje in razvoj kakovosti.